Shopping


Gick en liten sväng i affärer efter sjukgymnasten i förmiddags. Tog mig faktiskt tid att kolla runt och även prova lite :) Inte ofta det händer. Sneglade bara lite på barnkläder också, och guuu vilka fina vårkläder det som kommit in på Lindex pågarna. En annan gång. Dock köpte jag ett par Blixten-solbrillor till Olof. Hoppas han gillar dom :)

Det blev hårsnoddar och två bh:s inne på H&M. Ingen bild på detta! Undisarna vill jag inte visa :)

En tunika på MQ, bondelid 50%. Likeylike. Betalade 350 kr för den.



Två schalar på Lindex. Rea där med. Betalade 50 kr för båda två. Likeylike igen. En svart och denna:



Nytt på naglarna också. Fåfänga Anna. Eller ja, jag jobbar på det :)



OCH (ja, ingen hejd på mig idag...) en väska från Åhlens!



Nu ska det intagas lite lunch i form av vaniljyoggi, hallon och specialflingor. Nä, inga ostmackor precis, men det får gå ändå :)

Kommentarer
Postat av: Chrillan

I'm so proud...

2012-04-17 @ 14:29:16
Postat av: elin

vacker!

2012-04-17 @ 16:00:10
Postat av: Farmor Agneta

Så fin!

2012-04-17 @ 16:27:46
Postat av: Bigmac

Vacker blir vackrare.

2012-04-18 @ 10:08:19
Postat av: Mamma

Härligt att du unnar dig lite nytt!

2012-04-18 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0