Tisdag


Perfekt dag, även denna tisdag! Tränade i morse, storhandlade när Olof var på dagis och Sixten sov. En kort promenad i solskenet med Sixten på väg till dagis. Hämtade hem en glad Olof, som varit på teater på biblioteket idag (han hade skrattat och applåderat under hela föreställningen!). Bara mys och mys och mys. Mycket gos med Sixten efter middagen, då Olof satt med sin pappa och byggde riddarborgslego.



Sixten är ju för rolig asså! Han har verkligen kommit på det här med att, om jag inte får som jag vill- ja då pressar jag fram tårarna och ser jääääätteledsen ut! Han riktigt yltjuter. Och det är ju lite roligt, att han kan trolla fram en darrig underläpp och strömmande tårar på bara två sekunder :) Men vi går inte på det, lilla plutten!





Sunshine! Urk.. behöver klippa mig!





Tröttelitrött nu, är jag. Och hungrig! Ska sluka en halv liter vatten snart tänkte jag. Klunk klunk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0