Dag tre

 
Idag är Olof själv på giraffen några timmar. Om det var problem att lämna honom? Ånej. Knappast. Vi kom dit vid halv tio, Olof började direkt spela ett memory-spel med en fröken och några barn. Jag och Sixten fick sköta oss själva. Efter en halvtimme, då Olof totalt ignorerat oss, tyckte jag det var läge att gå :) Så han har förhoppningsvis ätit lunch nu och leker för fullt!
 
Jag och Sixten tog oss en härlig promenad i solen. Köpte lite goda frallor och begav oss hemåt för lite lek och lunch. Nu sover Sixten och jag har just avnjutit ostfrallor och pepsi max!
 
Sixten sover middag i sängen för första gången. Han brukar alltid sova utomhus i vagnen, men eftersom han ska börja sova på dagis nästa vecka, ville jag prova att lägga honom inomhus idag. Om det var problem? Ånej. Knappast. Det var precis som om kvällarna. 
- Nu ska du sova lite Sixten.
- Mmm.
- Ska vi ta nappen?
- Mmm.
- Sov så gott Sixten.
- Mmm.
Snaaaaark..
 
Nu ska jag lägga ut lite bilder, dra över med dammtrasan och invänta lilla mamma som ville följa med och hämta Olof klockan två :) Sen ska det lagas härlig middag i form av cevapcici, pastasallad och vitlöksbröd. Känner ni doften?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

det inte bara luktade gott, det var gott!

2012-08-15 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0