Sixten lille på dagis

 
Ska alldeles strax hämta hem min lille Sixten. Jag var bara med på samling och fruktstund idag. Sen sa jag hejdå lille plutten, ses sen. Sixten fattade nog inte att jag skulle gå. Han var så upptagen med att peka på sparkcyklarna, gungan och sandlådan, allt på en gång. Jag fick verkligen en mega-klump i halsen direkt. Fick anstränga mig riktigt så att fröknarna inte skulle höra det på min röst!
 
Sen ringde jag Marcus och hulkade lite i telefonen :)
 
Snart sitter Sixten till bords och äter lunch. Ska bli så spännande att höra hur det gått!
 
Jag minns väldigt tydligt första gången jag lämnade Olof under hans inskolning. Han fattade nog inte heller att jag gått därifrån. Sen när de skulle gå in och äta, hade han gått bort till grinden som jag gått ut genom och ropat på mamma. (snyft...) Men följt med in och satt sig för att äta. Och jag minns väldigt tydligt hur fint han satt och åt korv stroganoff med ris, och hur han kämpade för att få upp riskornen med sin gaffel.
 
Sentimentala mamma!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0