Tradition

 
Ja, det kan man väl säga. Andra fredagen på rad nu som jag veckorhandlar på en fredag. Veckomatsedeln är skriven, glömde ta bild på den och orkar faktiskt inte resa mig och göra det heller, men den innehåller bland annat Kycklingcurry med ris, Tacos och Räkpasta. 
 
 
Det här ska vi nu klara oss på hela nästa vecka. Ja, jag vet.. det ser inte mycket ut! Men vi har det mesta i proteinväg hemma redan. Och vi är inne på en töm-frys-period. Många halvfulla påsar med grönsaker och platta färspaket.
 
Blev ett stopp på Hemmakväll även denna fredag. Ja, tradition där med kanske? Ikväll blir det minsta möjliga ansträngning i soffan!!
 
 
Fick lite nyheter från några säljare denna veckan också. Så det kanske slinker ner en och annan segis också! (Fast det kliade i fingrarna på Hemmakväll. Jag trånade bort mot godishyllan läääänge..)
 
 
Trevlig fredag på er alla!
Toodels!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0