Bloggish


Fan jag känner att jag glidit lite efter med bloggen. Hur ska det då sen bli när jag frånochmed måndag nästa vecka startar mina 40-timmarsveckor?! Jag ska göra så gott jag kan!! Och ska också ge maken stränga direktiv om att han ska fota och filma mycket, så jag har bilder att lägga ut också. Annars blir det bara en blogg som handlar om flingpaket, jordgubbskräm, Ahlgrens bilar och det senaste från Marabou. (Hmm, inte så illa ändå kanske..)

Klockan är 08.15, och ni undrar kanske hur sjutton jag har tid att sitta här och blogga. JO, det kan jag berätta. Marcus tar pojkarna själv denna morgon för att få in en feeling för hur lång tid saker och ting tar på morgonen. Givetvis sköter sig alla tre (!) exemplariskt :)

 
Igår hade jag en fullspäckad dag. Tränade, köpte busskort, fick akupunktur samt hade jouren på jobb på kvällen. Inte alls meningen att jag skulle jobba igår, men kris som vanligt :) Kändes ändå helt okej att rycka in. Jag tycker det är riktigt, riktigt roligt. Fan vilken tur man har som faktiskt trivs på sin arbetsplats. Jobbigt att vara hemifrån annars.

Träningen gick kanon! Körde 40 minuter crosstraining, 10 min styrka i Switching-cirkeln och 10 min på löpbandet med rejäl lutning. Ska köpa en stegmätare också. Liten och nätt ska den vara. Finns ju till mobilen, men det drar massa batteri och jag är rädd på om telefon :) Kan inte ha den på mig när jag jobbar, men min klantiga personlighet.. En stegmätare får det bli. Kan vara kul att se hur sjukt mycket man går på en arbetsdag!

Snart ska dom iväg till dagis, och då ska jag sätta mig och äta frukost. Själv! Och läsa tidningen. LÄNGE! Hmm.. kanske till och med slår på stort och äter rostemackor!! Det känns som en riktig ”sitta-länge-vid-frukostbordet-och-läsa-tidningen”-frukost. Inte sant? (Det är så jag minns mina föräldrar på söndags-morgnarna..)

Kommer fler inlägg senare. Med bilder! :) Inte så kul med massa tuggande text kanske. Hoppas ni har överseende med det för denna gången!

Godmorgon!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon!

2012-02-29 @ 11:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0