En helg på annan ort!

Vi har varit iväg i några dagar! Som kanske märkts på avsaknaden av uppdateringar. Om ni bryr er alltså :)

 

Vi var i Olofström hos svärisarna och hade det mysigt. Ett barndop på söndagen var det också, då pågarnas kusin Allethea fick sitt namn i en vit kyrka i Karlshamn. Och så ett dopkalas på det också, såklart :)

 

Olof hade massa skoj med sina kusiner, och med farmor och farfar såklart. Massa god mat blev vi också bortskämda med. Dels med smörgåstårta och en gudomlig marängtårta till dessert. Sen lagar svärmor jättegod mat också. T ex så fick vi varmrökt lax med kall sås och rotfrukter av alla dess slag till lunch när vi kom upp i lördags. Och en jättegod räk/lax/pasta-sallad med hemmagjort vitlöksbröd med massa massa massa färskpressad vitlök på :) Jag blir alltid inspirerad av din mat, Agneta!

Det föll ganska mycket snö också. Riktigt vinterlandskap blev det utanför fönstret.



Pulkaåkning hann vi också med. Eller svärmor hann med det iallafall. Olof var inte alls sugen på att åka. Han ville bara putta farmor :)



(jag vet inte om jag blivit totalt lost på min mobilkamera.. men på sistone så tar den INTE bra bilder utomhus. Blir kanske lite coolt ibland med motljus och siluetter.. men det vore ju ännu mer coolt om det faktiskt var en effekt jag var ute efter och inte bara ett resultat av något som helt enkelt inte blev bättre.)



Vad gjorde Sixten i allt detta då?



Tack för en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Johan

Min mobil tar alltid bra bilder oavsett miljö. Där ser du skillnaden på en bra och dålig telefon ;)

2012-02-13 @ 15:52:29
Postat av: Farmor Agneta

Det är alltid lika roligt att få har er här:) Det är så tyst här nu:( Kram på er

2012-02-13 @ 17:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0