Grädde.. Mmmmm


Jag älskar grädde. Äta med sked, yes please. Gräddtårta, absolut. Tårta är ju dock inget man äter särskilt ofta precis. (Nej, faktiskt inte. Inte ens jag..) Så vilken underbar ursäkt för att få äta nåt med massa grädde när det var semle-dagen i tisdags! Har längtat lite :) Semlor har ju funnit i butik sen typ annandag jul? Men en semla om året, det får räcka. Och när är då bättre att äta en, än på den "enda rätta dagen"?

Mmmmuuummmmsssss. Riktigt gott.



Nej, jag åt inte alla fyra själv. (I wish..) Mamma, pappa och Olof åt också. Olof skrapade dock bort större mängden grädde och åt bullen. Galne unge..

Den semlan var värd varenda kalori.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Denna semla var värd varenda kalori, så sant som det är sagt! En av de godaste jag har ätit!

2012-02-27 @ 13:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0