Hett tips!


Ofta brukar mina heta tips handla om något gott jag tycker ni ska testa. Inte denna morgon.

Testa INTE:




Jo, den underbara lukten av popcorn spred sig i huset på fredagskvällen. Kastade glatt in ett par poppade majskorn i munnen. "Mmmm, gott. Där hade maken fel. Less fat, KAN vara gott." (stack fram huvudet till Marcus och skröt med att mina nyttiga popcorn minsann var goda. Sitt du där med din chipspåse!!!!)

Tugg tugg tugg. Men vänta nu här.. Vad är det för konstig beläggning som sätter sig i gommen? Varför blir jag lite lätt illamående? VARFÖR äter jag detta skräp?

Slutade omedelbart.

So much för fredagsmys.

Håll i hatten:

Marcus, du hade rätt!


Kommentarer
Postat av: BigMac

Oväntat...

2012-02-04 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0