Lund


Igår tog jag bussen till Lund och strosade runt på stan några timmar med Maria och lilla Amanda. (som blivit lite stor!!) Amanda låg sött och snarkade under hela shoppingrundan :) Tyckte väl det var lika bra att ligga kvar nerbäddad och varm medan vi gick runt och frös!

Runt i lite olika affärer och ooo-ade och aaa-ade åt alla små söta bebiskläder. Köpte en mascara åt mig själv. Allt som allt en mycket trevlig förmiddag!

Efter dagishämtning och mellis åkte vi hem till mamma och åt middag och tvättade lite strumpor och handdukar. Tvättmaskinen ja.. dess rör frös ju när temperaturen sjönk till minus 15 häromnatten. Brrr, kallt tyckte tvättisen. Men så igårkväll, när vi kommit hem från lilla mamma, hade den vaknat till liv. It's alive, it's aliiiiveee! Härligt. Känner mig inte riktigt hel utan min tvättmaskin...

Ikväll ska jag få mysa med en liten nykläckt pyttebebis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0