Trams!


Olof är överenergisk som få. Allt ska göras med inslag av trams. Och det är jätteroligt, verkligen. Men mitt tålamod är pyttelitet idag. Sov dåligt hela natten, eftersom jag fick ligga med armen i konstig vinkel och hålla lille Sixtens hand genom spjälsängen och klappa försiktigt i timme efter timme. Han gnydde så ynkligt och var ledsen. Måste vara tänderna som spökar och gör ont på honom. Och jag ligger gärna och håller honom i handen i dygn, men sömnen är viktig för stor som liten :)

Mannen ligger med frossa och ynkar sig i sängen. Är det hans tur nu att bli dålig?

Jag klädde på mig, Sixten och Olof för att gå ut och få lite frisk luft. (Bara det var en utmaning, att få på Olof overallen..) Men efter att i 8 minuter konstant få höra "men jag vill ju inte gå på promenad", valde jag att vända på steken och gå hem igen.

Nu kollar Olof på Lejonkungen-klipp på youtube och jag sitter och gnäller av mig lite!



Trams på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0