Tuesday


Tjobalooo!
Var hos sjukgymnasten i förmiddags och fick ännu mer massage (ouch) och ultraljudsvälgörande. Har inte särskilt ont idag, men det "känns" ju. Konstant känner jag att det är något som inte sitter där det ska, så att säga. Vi bokade in ett besök nästan vecka också. Varför inte, liksom?! Har ju kommit upp i frikort nu, så nu är det ju gratis :) Ser dock positivt på det hela. Kommer nog vara fit for fight och redo att jobba om några veckor!

Renoveringen rullar på här hemma (som jag nog inte ens skrivit något om tidigare kom jag på nu?!!). Men den rullar alltså på, det vet ni nu :)

Potträningen går amazing! Jag blir fortfarande helt paff när Olof säger, "Mamma jag behöver kissa". Men det är ju inte så konstigt. Idag är det exakt en vecka sen vi började med kalsonger på riktigt. Han har blöja när vi ute, åker bil eller sitter i soffan. Annars är han en kalsongpojke. Underbart. Och det är ju som alla sa. När Olof är redo, kommer det märkas. Jepp. Så sant som det är saaaaagt.

Igår födde syrran barn förresten!! GRATTIS :) Det blev en liten Oscar. Så nu är Samuel helt plötsligt storebror och Sixten är inte längre yngst i kusinskaran. Ytterligare en pojke alltså. Då blir det inga rosa, gulliga, fluffiga, puttinuttiga grejer den här gången heller. Tänk om några år.... fyra vilda små pågar härjar hemma hos mormor på en och samma gång. (ja för det är ju klart, är de pojkar kommer de vara vilda. Så är det..)

Snart hämtas Olof hem från dagis. Sen hämtar jag även Samuel på hans dagis. Middag på det. Sen träna med Christine! Work it!


Kommentarer
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

Vad kul att dem har samma första bokstav i sina namn =) båda syskonen, O och S. och såklart ett stort grattis Moster!

2012-02-07 @ 13:40:57
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0