Underbare Sixten


Sixten är otroligt lätt att tycka om. Ja, man väntar sig knappast att självaste mamman till Sixten lille ska yttra sig på ett annorlunda sätt än så. Men jag är övertygad om att samtliga närstående och utomstående håller med.

Han är så mild. Lugn och trygg. GLAD. Bjuder på sig själv. (ja, konstigt uttalande om en bebis på 10 månader.. men sant) Skitsöt, uppenbarligen..



En riktig goding.



10 månader var det ja. Det fyllde han för en vecka sen. På tisdag är det bvc med väga och mäta och allt som hör till. Minns jag inte fel (jo det har det väl hänt att jag gjort nån gång..) är det även läkarbesök med nån utvecklingskoll. Så vikt och längd rapporterar jag om då!

Måltid med sin far









Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Min lille Sixten!

2012-02-27 @ 13:18:58
Postat av: Farmor Agneta

Söte Sixten!!

2012-02-29 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0