Uppdatering..


Ja, jag känner att jag måste skriva ner en snabb uppdatering här.

Olof hade nog ont i magen på riktigt. Precis minuterna efter jag postat det senaste inlägget blev Olof, mina fötter och hela badrumsgolvet täckt med min underbare lille sons kräk. Lukten av sur välling och sur nyponsoppa. Olof blev lite chockad, ledsen i 10 sekunder, sen var han som vanligt. Ganska obrydd alltså.

Jag klädde in en soffpuff med plastlakan och handduk, satte honom med en hink i knäet. Inte mer med det.

Nu går han här och låtsaskräks och skrattar högt åt sig själv :)

Nu lämnar jag mina tre grabbar och kör in till Malmö. Först ska jag träna och svettas och bränna kalorier. Sen ska minsann ha jouren och jobba 15.30-21.15. Ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0