vill ha vill ha vill ha!


Jag och Olof var ute på en runda tidigare idag. Fyra stopp blev det.

* Frisören, Olof blev jättejättefin i håret och vi går båda två till världens gulligaste frisör, Diana. Mycket duktig var även Olof som kunde sitta stilla under 20 minuterna det tog att klippa hans tunna, men låånga hår.

* SEN körde vi till en affär som jag länge varit nyfiken på. Kids and friends. Nyöppnad, ligger vid Hulténs här i Staffanstorp. Visste egentligen inget mer om affären än just namnet. Men oh my god.. Vi var bara där inne i tio minuter kanske, för sen vågade jag inte mer. Olof tyckte också där fanns massa fint, och ville gärna känna och pilla han med. Men när den där coola giraffen som han ville pilla lite extra på, kostade 699 kr kände jag att det var dags att åka därifrån. MEN jag kör dit en annan dag. Utan barn :)



Jamen titta!! Är det inte underbart. Tallriken på bilden är ovanför, kostade futtiga 249 kronor.......



Och så har jag alltid undrat om de där doftljusen jag hört talas om och läst om i diverse bloggar. De som kostar allt från 300 kr till 700 kr. Nu vet jag var jag kan handla såna. Phew. Kan sluta leta nu. Äntligen!



Kläder fanns där också. Massor. Odd Molly tillexempel. Och några andra märke, som säkert är väldigt välkända. Iallafall om man tänker att svindyrt är välkänt..



Ingen affär att shoppa loss i direkt. Ja, inte som jag kan shoppa loss i iallafall. Men jag ska banne mig dit och Ooooo:a och Aaaaa:a snart igen. Chrillan, ska du med?

De andra två stoppen var inte lika märkvärdiga. Ventil-inköp på Byggmax och storhandling på Willys. Wooopedooo!



Kommentarer
Postat av: Chrillan

Jag vill med!!!! Trodde det skulle vara ett träningspass haha

2012-02-27 @ 20:57:53
Postat av: Mamma

Såå vackra saker! Jag vill också dit!

2012-02-27 @ 21:36:45
Postat av: Farmor Agneta

Dit måste vi går när jag kommer.

2012-02-29 @ 19:21:39
Postat av: Therése

Jag vill också följa med!

2012-03-01 @ 10:31:58
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0