Bara mys


Jag tänker prestera ytterst lite idag, har jag bestämt. Det är bara fem veckor kvar på min föräldraledighet. Buhu. Fast lite Jippy också, såklart. Ska bli kul att gå tillbaks till jobbet. Fast i morse, när klockan slagit åtta och vi fortfarande låg kvar i sängen, kändes det väldigt avlägset att jagsenare  kommer gå upp 05.45 varje morgon! Overkligt!

Än så länge idag har vi kollat på Nalle Puh, tvättat två maskiner tvätt, jag har duschat och nu sover Sixten medan Olof målar på min telefon. Ja, alltså, inte PÅ min telefon. Kanske snarare I min telefon. Ja, ni fattar.

Sixten, yrväder. Svårt att fånga honom på bild :)





Och min fina Olof. Finaste



Bekymrad över något?





Svårt att fånga oss alla tre på bild samtidigt :)



Snart lunch. Sen blir det en kort runda ut. Måste till återvinningsstationen och slänga lite. Och så skiner ju solen, så det ska utnyttjas!

Det blev förresten inte mycket vidare till shopping igår. Tre par mjukisar till Olof. Han växer så det knakar. Högljudda knakningar hörs dagligen. De flesta av hans byxor sitter så han är beredd på om översvämning skulle inträffa. Men nu har han tre par i strl 104 iallafall. Som värmer HELA hans ben :)

Ett par mockasiner till Sixten, blev det också!



Och en nattkräm till den gamla mamman. Ja, mig alltså..


Kommentarer
Postat av: Therése

Har tittat på de mockasinerna till Samuel med... Tycker de är så söta!

2012-01-30 @ 12:59:59
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0