Håll i er nu..


Med enkel matematik, kan ni se att det gått drygt en timme och en kvart sen föregående uppdatering. Vad har jag då gjort sen dess?

400 g tacokött



500 g indiska köttbullar





500 g biffar med vitlök och chili



risgrynsgröt



Vad gjorde mina underbara pojkar då? Olof tittade mest på Rorri och stack lite då och då in huvudet i köket och frågade vad jag gjorde nu då. Sixten sover fortfarande där ute i stormen!

Nu återstår det alltså ca 500 g köttfärs kvar av mitt bauta-paket, och det ska bli en smarrig köttfärslimpa av det! Mycket gott man kan göra av köttfärs!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Effektiv som tusan! Själv har jag skrivit stora delar av dagen.

2012-01-03 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0