Hör på det här :)


Nytt jobb! Jajamensan, idag blev det klart. Jag ska påbörja en helt ny resa efter föräldraledigheten tagit slut. Ett nytt jobb, fast på samma arbetsplats :) Så frånochmed 5 mars är jag Kolonialansvarig! Jag är superpeppad inför denna utmaning, känns skitbra efter mötet med ledningen idag. Har hur mycket stöd som helst, och lovorden regnade över mig. Kändes hur bra som helst.

Plötsligt känns det mycket lättare och mindre sorgset att lämna över hemmatiden till Marcus. Det har varit gött och underbart att vara hemma med pågarna. Men nu kommer min tid från hemmet vara mer betydelsefull för mig, än förut.

Nu ska jag riktigt se till att njuta, dessa veckor som är kvar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är såå viktigt med utmaningar även utanför hemmet! Lycka till! Du blir perfekt för jobbet, det är jag säker på!

2012-01-12 @ 16:11:45
Postat av: Farmor Agneta

Grattis Grattis Anna. Är så glad för din skull. Många Kramar Från " svärmor" :)

2012-01-12 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0