Igår


Igår passades Sixten av sin enormt höggravida moster. (Therese hade beräknad förlossning igår!!) Själv låg jag och slumrade på en mjuk bänk i 25 minuter med massa nålar i mig. Så skönt. Har ett besök till inbokat nästa vecka, sen ska vi ta det lite glesare. Har ju fått akupunktur en gång i veckan i fyra veckor nu. Det, i kombination med de enkla knip- och bäckenövningar hon gav mig, har gjort susen. Att jag inte gjorde det här tidigare.. Hrm..

Sen körde vi hem till vår farmor med goda Malmborgs-frallor och fikade. Sixten var på strålande humör!





Nattningen går fortsatt sådär. Han somnar fortfarande hos oss i soffan, oftast får vi lägga honom 2-3 gånger varje kväll. Han vaknar direkt vi lägger ner honom i sängen, ögonblickligen pigg och förkrossad över sina elaka föräldrar som försöker lägga honom. Men sen sover han i princip hela natten i egen säng, från ca kl. 22 till kl. 05-06. Då brukar han börja skruva på sig lite. Men det är ju på tok för tidigt att vakna, så då lyfter jag över honom till mig och ligger och myser och trycker in näsan i nacken på honom. Whatever. Det är så kort period! Myselimys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0