Kaos på Ikea


Igår var det lördag. Redan där borde det ringt varningsklockor. Sen var det regn regn och åter regn dessutom. En perfekt dag för aktiviteter inomhus. Men vi ville ändå till Ikea, hela familjen tillsammans. Men det visade sig vara det mest ogivande besöket jag varit med om. Man slussades fram genom varuhuset. Inga möjligheter att stanna och titta knappt. Så vi kom inte därifrån med allt vi (jag) hade planerat, men blev ändå lite smått. Det är nästan oundvikligt efter ett besök på Ikea. Nåja, bättre lycka nästa gång. (nästa gång = en onsdag förmiddag kl 10..)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter klokt, köp gärna några doftljud till mig då-:)

2012-01-08 @ 19:47:58
Postat av: Mamma

...ljus, ska det vara!

2012-01-08 @ 19:48:26
Postat av: Therése

Det kan vi ju ta den 17e =) Mellan mitt bm-besök och ditt sjukgymnastbesök!

2012-01-09 @ 12:40:31
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0