NU så


Tre veckor har nu gått sen jag bestämde mig för att det minsann fick vara nog. Nog med småätande och onyttigheter. Och det har gått bra. Inget småätande, inget lördagsgodis, fredagsmys alls. (eller onsdagschoklad heller för den delen...) En bit operatårta på min pappas kalas. Och DET var gott. Skurit ner på kolhydrater till middagen. Dricker mycket vatten. OCH äntligen känns det bra att motionera igen. Är så glad för mitt gymkort i Malmö, och har nu varit där tre gånger och kört. Mycket lyckat.

Igår tränade jag och syrran ett pass ihop. De var helt GALET!

CXWORX™ 30
30 min dynamisk träning för mage.rumpa och rygg. Här övar du även upp styrka för balans och rörlighet. klassen innehåller alternativ vilket gör att det passar alla från nybörjare till avancerad. Ett pass som får dig känna välmående och stark.

Alltså, redan under första övningen tittade jag och Christine på varandra och brast ut i skratt. HUR skulle vi klara av en halvtimme med denna underbara galning till instruktör. Hon var stentuff, cool och peppande! Men shit vad vi jobbade på :)

Passet var uppbyggt som så att det var rakt på direkt. Ingen uppvärmning, ingen nervarvning. Eftersom det var första gången, så visste vi inte riktigt vad vi skulle få möta. Christine var tidigt på gymmet och värmde upp med 35minuters power-walk på löpbandet. HAHA! Det gör hon nog inte nästa vecka :) Tio minuter, det hade nog varit mer lagom.

Åh, nu kör vi varje tisdag, syrran. Vi kommer bli så starka :)

Sen har det minsann rasslat till på vågen också. Äntligen! Efter två veckor hade jag bara gått ner 0.6kg. Men NU så. Mellan vecka 2 och 3, hade jag tappat 2,5kg! Vätska, fett, who knows and who cares! Totalt alltså 3,1 kg på tre veckor.

Pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag gick faktiskt 40 minuter........... Och JA, vi kommer bli staaaarka!

2012-01-25 @ 10:10:06
Postat av: Mamma

Jag är så stolt över dig, Anna!

2012-01-25 @ 13:09:49
Postat av: Farmor Agneta

Var du är duktig!!

2012-01-26 @ 06:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0