What's up?


Kylig söndag! Brrr!

Så vad händer? Inte mycket. Hänger med underbara familjen. Jag kom iväg och storhandlade i fredags iallafall. Tog det extra lugnt, och strosade länge länge i gångarna inne på härliga Willys. Jo det var gött. SEN festade jag till det ska ni veta. Köpte 100gr naturgodis. Lite blandade salta nötter och några cocostoppar i vit yoghurt. Älskar den vita yoghurten som finns på naturgodiset. Jag njöööt där i tv-soffan. Åh vad jag älskar att tugga :)

Annars måste jag säga att det går fortsatt bra med min diet, eller vad man kan kalla det för. Är inte lika hungrig längre. Saknar inte kolhydraterna till middagen lika mycket längre heller! Trots att jag älskar pasta.... Grrr..

Nåja.

Var och tränade igår! Det var jätteskönt. Plus att jag var i princip helt själv på hela gymmet, så jag kunde välja och vraka fritt bland maskinerna. Körde 30 min på crosstrainern, ett program som hette Viktminskning, så det var uppbyggt i intervaller. Sen blev det 25 minuter i gymmet. Växlade mellan fyra olika maskiner som tränade axlar, rygg och armar. Sen ville jag ta en liten tur på löpbandet också, men DÅ sa ryggen ifrån. (Har haft lite ont i ryggen sen i tisdags, bråkiga diskar... Men det är snart bra igen!) Men kände mig ändå väldigt nöjd med passet.

Nästa träning blir på tisdag med syrran. Precis när den djävulska träningsvärken börjat släppa, ger man sig på det igen!

Runt lunch-tid kommer Christine hit. Umgås och ha trevligt. Sen har Marcus tjatat på mig att jag ska ge mig ut på rean och köpa nya vinterkängor. Mina före detta varma och goa, är inte så varma och goa längre, eftersom det är hål rätt in på hälen. Själv tycker jag det känns onödigt eftersom vintern snart är slut. Det håller ingen med mig om. Det verkar som om vintern precis bara har börjat. Så det blir en tur till Nova Lund efter lunch helt enkelt. Så får vi se vad jag kommer hem med!

Tooodeloo

Kommentarer
Postat av: Mamma

God shoppingtur!

2012-01-29 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0