Wohoo!


Det är lördag, solen skiiiiner och alla är glada!

Om en halvtimme lämnar jag mitt hus och beger mig mot busshållplatsen. Jag ska till Malmö och gå på stan med syrran! Men guuud, nu när jag skrev det så undrar jag när egentligen sist "gick på stan". DET var länge sen. Det ska bli jättemysigt och roligt. Vi ska fika god baguette, kolla i affärer, chitchatta hela dagen lång. Sen bär det av till Hindby och födelsedagskalas för lilla pappa som fyllt år! Det blir gåsamiddag och operatårta! Åh, det ska bli så smarrigt. Inget småätandes eller onyttigt på nästan två veckor. Men ikväll blir det minsann en bit operatårta, som ju är min favorit. Mumsens!

Ska bland annat kolla klocka idag. Vill gärna ha en nu när jag ska börja jobba. Kanske kolla lite kläder också. Och så ska Olof få massa kalsonger också :)

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Är bortskämd med uppdateringar varje dag:(

2012-01-15 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0