Work it


Fy sjutton vad kylan biter en i kinderna där ute idag. Vi var ute i över en timme i förmiddags, och det var baske mig inte skönt att stå på en lekplats en dag som denna. Här inne är det i alla fall varmt och skönt!

 

Har precis lagt Sixten lille för en tupplur där ute och Olof slappar i soffan. Vi provar att ta bort hans sovstund mitt på dagen nu. Han har inte riktigt varit redo för det förut, och kanske inte vi heller (det är rätt gött den stunden när båda pojkarna sover samtidigt..), men nu verkar det vara dags. Sen är det ju synd att han ska behöva sova bort en hel timme av de få timmar han faktiskt får vara på dagis. Men ligga i soffan och kolla på film och samtidigt varva ner, är ju perfekt ändå.

 

Jag ska strax bege mig ut i köket. Har ett paket med 2 kg blandfärs att göra upp med. Jag vet inte vad jag tänkte när jag stoppade ner ett så stort paket i frysen.. Så nu tänker jag mig att jag får steka lite olika mat på det. Idag ska vi ha köttfärslimpa-allt-i-ett i alla fall. Sen gör jag nog en laddning tacofärs och en laddning köttbullar. Inget fel att ha sånt klart i frysen ju!

 

Jag är dålig på att ta bilder nuförtiden, ska skärpa mig!

 

På torsdag händer det grejer. Förhoppningsvis. Ska till en sjukgymnast i Malmö. Hoppas hoppas att vi kan få bukt på mina ont-heter. Jag kan ju inte göra nånting knappt, utan konsekvenser. Inte springa, inte simma, inte jympa och inte knappt gå heller. Håller inte.. Och som sagt, om två månader börjar jag jobba igen. DÅ vill jag verkligen vara fit for fight!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skärp dig, alltså! Jag vill ha bilder på mina pågar-:)

2012-01-03 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0