Bloggen


Jag tycker det är jättekul att blogga! Dokumentera vad vi gör, visa bilder på pojkarna och allmänt chitchatta. MEN tyvärr så får bloggen komma långt ner på prio-listan just nu. Och istället för att ha dåligt samvete för att jag uppdaterar så sällan, tänker jag nu bestämma mig för att i princip bara använda bloggen då jag vill dokumentera någon särskild händelse eller utveckling hos barnen. Som en dagbok att bläddra tillbaka i.

Blogga från mobilen är ju något som många gör, men nej, det funkar inte här. Tyvärr.

Facebook har jag, men tycker det känns som ett felaktigt forum att använda till att lägga upp massa bilder på mina barn! (nån bild då och då, men inte varje dag!)

SÅ, nu har jag, som mååånga andra också har, skaffat Instagram. DÄR tänker jag publicera bilder på de finaste jag har. Check it out! ()

Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0