Enjoy!


Ja alltså, jag är ju working-girl dessa dagar. Är så utmattad på kvällarna, så när pojkarna somnat har jag inte supermycket energi till sånt som inte innebär *slumra i soffan, *tandborstning, *halvhjärtade försök till Drawsomething och, om maken har tur, *lite konversation med maken. That's it.

Men nu så! Denna afton struntar jag slötittandet på tv:n, och ägnar en stund här!! Här vid datorn!!! Och bloggen!! (lite senare klockslag än lovat, lilla mamma, men det kom iallafall!)

Helgen som gick var underbar! Olofs kalas var en succé på alla vis. Han blev så glad för alla presenter. För att nämna några: tågbana, kläder, djungeldjur, gitarr, pussel, böcker och bil. Vi grillade (!) hamburgare och alla åt tills de nästan svimmade. (jo faktiskt, så mycket åt ni fina familj...) Och sen bjöd jag på ett par kladdiga historier. Cupcakes med apelsinfrosting, marängtårta med kladdig fyllning och en choklad- och kolapaj (som var den mest kladdiga av alla kladdigheter eftersom kolasåsen vägrade stelna.. smaken var det däremot INGET fel på)

Jag bjuder på några bilder, såklart!!

Presentöppning i hallen. Christine ser ut som om hon laddar för ett 110-meterslopp.



(Christine är fortfarande redo för start..)





Olof sprang iväg och hämtade trumman till moster. Det svänger ju!



Andningspaus med telefonen



Olof får hjälp av kusin Samuel







En tågbana!





MAAAT!







Sixten var ju såklart också med på kalaset!!!



Jag måste spara detta inlägget nu. Känner att nu har jag lagt ner så pass mycket tid, att det vore förödande om t ex datorn hängde sig eller internet crashade!!!

More to come..






Kommentarer
Postat av: Mormor

Ännu ett trevligt kalas med mina favoritmänniskor på jorden!

2012-03-19 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0