Födelsedagsbarnet!!


Olof, min Olof, fyller år idag! 3 år, närmare bestämt. Ska jag va en typisk mamma nu? JAA!!!

:

Tänk att just denna dagen, för exakt 3 år sedan, kom lilla Olof till världen. Lilla söta Olof, som vägde 3210 gram och var 51 lång. Han var så smal och go. Har aldrig sett så smala lår på en liten bebis. Han var så efterlängtad och enormt älskad från första stund. Jag kan plocka fram exakt den känslan jag hade i kroppen när jag fick se honom för första gången. Jag minns precis hur det kändes.





Jag och Olof. Här hade Olof precis fyllt 1 år!



14 månader. (hål på knäet)



14 månader. (hål på knäet..)





16 månader




2 år!





Olof, nybliven storebror



2,5 år





Idag, 3 år!!!! Älskade, underbare unge!



Vi älskar dig Olof!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag säger som mamma Anna, älskade underbare unge! Minns knappt tiden innan Olof, vad tomt livet var! Undrar om det är åldern, för nu sitter jag lite gråtmild i soffan...

2012-03-16 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0