Glömsk och tankspridd


Är nu inne på min fjärde arbetsvecka. Var har dessa veckor tagit vägen?? Fattar ingenting. Och jobbet har dessutom varit aningens mer krävande än vad jag beredd på. Jag känner mig inte riktigt lika slut efter en arbetsdag som jag gjorde under den första veckan, men jag är inte heller riktigt mig själv än när jag kommer hem!

Och tankspridd är jag. Glömmer saker. Tappar grejer. Ja ni fattar. Men så här får det vara nu ett tag. Tills jag fått lite rutin på det. Kom iallafall hem med en goodie-bag igår :) Jag kallar det gåvor. Mannen har ett annat ord för det, mutor. Kalla det vad ni vill. Gratis musli och godis är det iallafall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0