Innan jag somnar


Jo men jag har ju massa fler bilder att visa! Min underbare make skickar massa bilder till mig när jag är iväg på jobb och sliter. Vet inte om det är för att han vet att det gör mig glad när jag får se bilder på mina fina, eller om han helt enkelt vill jävlas.. hrm nåja, roligt och mysigt har dom iallafall!





Fattar inte var Marcus får fantasin ifrån att bygga så många olika sammansättningar..















Städar inför kalaset..







Det var allt för ikväll, gott folk! Imorgon är det min lediga dag, ska bli najs!

Toodelooo!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Eftersom bilderna nu även är på bloggen blir även lilla mormor glad!

2012-03-19 @ 21:49:14
Postat av: Farmor Agneta

Farmor med:)

2012-03-20 @ 09:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0