Så det ser ut!


Ja jag vet. Men det bjuder jag faktiskt på. Vaddå?, undrar ni väl. Jamen titta på bilderna. Stökig soffa. En hink, en handduk, ovikta filtar. Strunt i det!! Skippa även att spana in mig (ja nu gör ni väl det bara för det) och fokusera på mina små underverk.







Olof har blivit lite tunn och var rätt ynklig i morse. Olof och Sixten ser ju nästan lika stora ut! En kräkning igårkväll. Men en kräkfri och sömnfylld natt! Tre tuggor mackor och en ostbit till frukost fick han ner. Och en hel del vatten. Lilla plutten.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Lille snutten! Bli frisk NU!

2012-03-03 @ 14:28:55
Postat av: Farmor Agneta

Jag förstå Olof. Jag får heller ner nånting. det är tvär stopp. Men lille Olof behöver ju mat, men jag har ju lite att ta av:)Kramar från Farmor

2012-03-03 @ 14:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0