Söndagshärligt


Det har varit en superduperdunderbra söndag :) Olof är nästan sig själv igen. Bara aptitet som ska komma tillbaka också.

I förmiddags bakade jag och Olof. Han tyckte det var jättekul att hjälpa till och ganska kul att få doppa fingret i smeten som blev över!





Coconut cupcake med apelsinfrosting



Dessa godsaker packade vi ihop och körde till Malmö med! Härliga och roliga timmar spenderades sen hemma hos mormor, morfar och Johan. Olof var speedad och glad. Sixten, som är mormor-tokig, stortrivdes. Kassler med potatismos åts och avnjöts. Sen körde vi hem och höll kväll.

Imorgon är det upp tidigt. 05.15 ringer lilla alarmet i mobilen. Oh lord.. Det lär ta ett bra tag att vänja sig vid de nya tiderna. Är ju van vid minst åtta timmar sömn varje natt. Oftast samarbetar pojkarna väldigt bra, och vaknar inte ofta före sju! Hade kunnat sova en halvtimme längre, men då inte hunnit chilla nåt alls, som jag gjorde innan föräldraledigheten. Men då hade jag ett mer stillasittande arbete på morgonen. Nu kommer jag vara igång och jobba mer fysiskt direkt, och ha frukost först kl.9. Summa sumarum av den lilla utläggningen är alltså att jag tänker ta mig den tiden hemma på morgonen att äta nåt litet och läsa tidningen. Blir nog bra! Bara jag inte råkar göra nåt som väsnas. Som t ex går in Sixtens gåstol, tappar tekoppen på diskbänken eller släpper toalocket för våldsamt.. Ska vara försiktig älskling!! Lovar!

Jobba jobba jobba!

Tooodels



Kommentarer
Postat av: Mormor

Vill bara tillägga att jag är Sixten-tokig, så det så!

2012-03-05 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0