Uppdatering..


Veckorna går rätt så fort. Milt uttryckt.. Dagarna flyger iväg. Jag har roligt på mitt jobb, sliter som ett djur. Varje dag är som ett träningspass, I like :) Sen kommer jag hem till min underbare man och mina underbara pojkar, som möter mig i dörren med pussar och kramar. Olof och Sixten slåss om min uppmärksamhet. Så underbart!

Jobbet börjar jag komma in i nu. Eller nja, det är mycket att få in i skallen. Beställningar, säljare, marginal, kampanjer, statistik m.m. Mycket grekiska. Men jag är mycket för learning-by-doing. Efter ett par gånger, sitter det. Rutiner och sånt, det gillar jag. Och just nu är det svårt att få en överblick över hur veckorna ska se ut. Men om ett par månader, då jävlar. Då arbetar jag timvis efter mitt egna, perfekt upplagda schema :)

Jag får små rapporter hemifrån av Marcus. Då blir jag jätteglad! Tänk att en liten bild på sina barn kan ge sån energi. Det ger mig alltid ett leende på läpparna. Har en sån härlig filmsnutt också på Sixten som jag tittar på ibland. Då ler jag stort! (lägger upp filmen snart..)







Olof blev ju klart firad på dagis idag också. Han bjöd på glass som han själv valde ut i affären. Blixten McQueen-glass fanns. Vad tror ni han valde? :)



Imorgon är det fredag, jobb 7-16 som vanligt! Sen är det lite förberedelser inför det roliga kalaset på lördag!! Olof är spänd och förväntansfull. Och jag får baka!! (tjuvstartat lite ikväll faktiskt. Marängbottnar i ugnen...)

Tooodels!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad fin du är, Sixten i din nya outfit!

2012-03-16 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0