Windy


Veckan som gått.. ja, vad kan jag skriva om den.

Jag har har saknat mina barn och min man. Är avundsjuk på Marcus numera vet mer än mig om Sixtens matvanor och likes/dislikes just när det gäller mat. MEN jag behöver inte skälla på Olof om han är olydig eller påminna om ditten och datten, utan får bara massa pussar och kramar när jag kommer hem. Jag tar båda barnens läggningar, vilket är dundermysigt. Jag har tränat en gång med mamma. Varit på välbehövlig (skriver välbehövlig för att jag haft ganska ont i omgångar denna veckan..) akupunktur. En liten runda på stan där jag handlade en grymt söt och fin mössa från Po.p till Sixten, och en vårjacka till mig själv.

Snabb summering.

Här hemma har det lekts och lekts och lekts. Olof leker mer än gärna med sin pappa. Tågbanor i sjuttio olika varianter byggs det ihop över hela golvet i vardagsrummet.



En solhatt till Sixten köpte jag också förresten. Han var så söt i den. Inte så glad dock!



Köttbullar och makaroner åts det med god aptit från samtliga pojkar :)





Jag fick en nyhet från den trevliga säljaren från Lindt (som också informerade mig om att han gick upp tio kilo under hans första år Lindt.) Än så länge blir jag glad, men om ett par månader kanske jag har fått nog av godis och choklad. (troligt....)


 
Och slutligen, en bild på mig i min nya jacka! Tycker själv den är fin iallafall :)



Toodels!



Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Vad fin du är i din jacka:)

2012-03-31 @ 17:36:48
Postat av: elin

wow vad fin du är anna! du strålar!! =)

2012-03-31 @ 17:53:42
Postat av: Mamma

Mycket klädsam, men som man säger, allt klär en skönhet!

2012-03-31 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0