Lite bilder..


.. från veckan som gått.



Mellanmål









Jupp, min 3-åring lägger pussel med 100 bitar all on his own!





Makaroner med korv, götteligött





Sulky inköpt



ett par t-shirts och en kofta till Olof



Shorts



Skor till stor och skor till liten



En liten krabat som var något av det största jag sett. Höll på att snubbla på den när jag klev av bussen en dag.



lek med mosters telefon



på väg till Blekinge



på väg hem från Blekinge :)





och slutligen en liten promenad med mormor en härlig söndagskväll!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Dessa underbara pågar. Tycker dock att mormors outfit kunde varit bättre! Får styla till mig nästa gång så att jag matchar dem!

2012-05-15 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0