Som i eurovision


Bon soir!! Good evening Europe! Qrhuasdlöjk aapiwrj Europeeee!

And now, it's time för snabbgenomgången!







Nej, jag är inte gravid. Hela härligheten bara väller ut av någon anledning. Nej, jag är inte puckelryggad heller. Inte min bästa pose, helt enkelt. Men pågarna.. mina pågar. En fröjd för ögat.



Jag älskar verkligen sommaren. (ja, jag kan väl kalla detta för sommar.) Vi älskar vår trädgård. Det är picknick i det gröna, slafs med vatten i sandlådan och hopp i studsmattan..













Chilledill





Lördagsgodis





Sen finns det massor mer att berätta! Som att Olof har hoppat flera steg i utvecklingen, känns det som. Han är frågvis, smart, eftertänksam och jäkligt rolig att umgås med! Häromdagen var vi ute och promenerade allihopa, en bit framför oss kommer två killar, varavar den ena med håret i tuppkam. Jag hinner precis tänka tanken, snälla Olof säg nu inget, när Olof utbrister "Vad är det för hår???". Och så är det mest hela tiden. Vad var det för påse hon höll i handen? Helt vanlig nettokasse.. Vad är det för boll? Basketboll.. Vad är det för konstig cykel? Permobil.. HÖGT och tydligt ställer han dessa frågor. Och upprepar tills han får svar. Underbar!

Och Sixten sen ja.. han är inne i en märklig period. Han har ett jäkla humör, den grabben! Och en underbar charm och humor (ja, en 1-åring kan väl ha humor?) Han är extreeeemt mammig. Nätterna är ett kapitel för sig. Han vaknar och gallskriker, tårarna rinner, och han lugnar sig icke förrän han får ligga som en tegelsten på mitt bröst.

Mitt i allt fick jag en släng av maginfluensa, Sixten snorar, Marcus har blivit tränings/äta-nyttigt-narkoman och Olof är _aldrig_ tyst.



Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Längtar efter er!!! Kommer snart ner till er:) Kram på er!!

2012-05-27 @ 07:16:26
Postat av: Therése

Åh, de där frågorna, Samuel är likadan! Vad gör du? Vem var det? Vad heter han? Vad gör dom? Charmigt, men man får ju sår i öronen efter ett tag =)

2012-05-27 @ 08:55:48
URL: http://familjenengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0