Ladies night

 
I fredags var jag och en arbetskamrat på Ladies Night på Malmö Arena. Det var fantastiskt trevligt. Min kollega blev är tidningsansvarig och blev inbjuden av Aller förlag. Och så frågade hon om jag ville med! Som sagt, mycket trevligt. Jag försökte mig på att ta några bilder. Kvalitén blev ju sisådäääär, om man säger så. Men jag visar ändå :)

Före showen underhöll konferencieren Anders Timell. Han bjöd verkligen på sig själv. Ställde upp på att alla som ville ta kort, och småpratade med hundratals kvinnor. Sen var han faktiskt förvånansvärt rolig dessutom.
 
Asså, jag lovar. Det är Anders Timell, han den långhåriga som pratar i micken. Här var det lite mingel innan middagen.
 
 
Det var dukat på isen. Vi blev bjudna på två-rätters.
 
 
 
Jo asså, det är faktiskt Andreas Johnson och Martin Stenmark där uppe. Det syns väl hur tydligt som helst??
 
 
Och så fick vi minsann en goodiebag. Kändes lite coolt! (She doesn't get out much, does she...)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ljusstaken gör sig bra på vår tv-möbel! Tack!

2012-10-20 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0