Bitsk

 

Sixten har bitit mig tre gånger idag! En gång i magen, gjorde så jääääkla ont asså. Det var mitt bland bus och lek, han gjorde det absolut inte med avsikt att det skulle göra ont. De andra två gångerna var han ledsen och arg för att jag inte tog upp honom i famnen när jag stod och lagade mat. Han hängde vid mina ben och högg till två.gånger när han borrade in ansiktet vid mina knä. Vet inte om man kan säga att "han har börjat bitas", men jag tänker berätta det på dagis. Olof bet mig också när han var mindre. Bara mig. Ingen annan. Och det var en väldigt kort period. Det blev ju folk av honom med!

 

Härlig promenad idag blev det. OCH hästarna var ute idag!

 

 
 
 
Löv my shoes. Tänk att jag skulle bli converse-ägare vid 29..
 
 
Mycket promenader hand-hand!
 
 
Och så blev det kramkalas i badkaret helt plötsligt :)
 
 
Toodels!
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Mina små älsklingar. Tur jag har denna sida att titta på:) Jätte många krama från Farmor:)

2012-09-26 @ 07:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0