Söndag igen

 
Hoppsansaja.. så var det söndag igen. Var det inte nyss jag satt och publicerade veckan som gått i bilder?? Nej, det var visst en hel vecka sen. Då är det väl bara att göra det samma denna afton. Med bildtexter såklart!
 
 
Syrran kom på besök i tisdags. Vi halade fram glitterlimmet och kände oss kreativa som sjutton!
 
 
 
Sixten ville också glitterlimma, men se den gubben gick inte!
 
 
Sen surprisade maken mig med dessa vackra blommor!
 
 
 
Och det var såklart tidigare mornar
 
 
Och trötta kvällar
 
 
Nämen HOPPSAN, where did that came from??
 
 
Lite shopping till Olof. Täckjacka och -byxor kom ej med på bild!
 
 
Och lite shopping till Sixten
 
 
Lite naglar till mig. Tio stycken närmare bestämt!
 
 
Och the very important business-woman, eller för all del, mamman som iväg på utbildning, köpte en väska idag. Bär-(drag) hjälp ingick.
 
 
Och så ett besök hos hästapollarna!
 
 
 
Pang bom, fast inte så våldsamt som det låter, ner i soffan och kolla lite film.
 
 
Så nu är den alltså här. Veckan som kommer bli intressant, splittrande och full av saknad. Vi har måndagen ihop. Tisdagmorgon åker jag till Helsingborg. Det har blivit dags att starta min BLU. Jag är varken nervös eller spänd. ÄN..... Torsdagmorgon flyger Marcus till Italien. Mormor hämtar killarna på dagis och lagar middag till mina små. Framåt beddibye (läggdags alltså..) kommer jag hem från Helsingborg och säger godnatt till Olof och Sixten. Fredagmorgon, dagislämning som vanligt. (det kommer nog bli värre än vanligt, eftersom jag varit borta några dagar...). MEN sen hämtar jag klockan halv fyra, och jag har hela helgen ihop med pågarna. Söndagkväll landar Marcus på Kastrup, kommer hem och säger godnatt. Sen är det bannemej måndagmorgon igen... TACK OCH LOV att det inte ser ut så här varje vecka..
 
Jag får återkomma med en utvärdering på hur allt gick. Men vi har bra logistiskt tänk här hemma, och det ska nog flyta på. Den stora förändringen är ju att vi aldrig varit ifrån varandra så här länge. Olof har ju många gånger sovit över hos mormor. Sixten har jag varit ifrån en enda natt tidigare. Aldrig att det gått så många dagar utan Marcus heller. Han är ju iväg varje år, men då är jag hemma och då känns det inte lika jobbigt. Men nu ska även jag åka iväg.
 
Inte tänka med på det nu!! Nu ska jag publicera bilder från min och mannen dejt igår. Wait for it..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0