Veckan i bilder


 
Sixtens hår blir, hrm, aningen flygigt när det är nytvättat.
 
 
Och så kom de kyliga morgnarna
 
 
 
Lördagsgodis till den store gossen
 
 
 
 
Sixten följde med mig och handlade idag
 
 
Willys i Staffanstorp.. Löv it. Jag må va Ica-anställd, men jag storhandlar helst på annat håll!
 
Och så blev det en tur till mormor!
 
 
Lärarinnan herself med sin bäste elev
 
 
Olof fick en skolebok av mormor som är riktad mot 4-6åringar. Olof är 3 år och gjorde sida efter sida i ett rasande tempo. Vår lille Einstein!
 
Veckan har gått smidigt förbi. Jag jobbade stängning både fredag och lördag, så det var ju trist! Men tycker ändå att höstens hämta-lämna-verklighet går oväntat smidigt. Påminn mig om det sen i mitten av november, tack! Nästa vecka blir även den mellow. Och till helgen ska jag och Marcus på dejt! Mer om det sen. Men det kommer väl lägligt med tanke på vad som händer ytterligare en vecka framöver. Då är först jag bortrest tis-tors på utbildning i Helsingborg, sen åker Marcus till Italien med sitt jobb tors-sön. Men som sagt, mer om det sen!
 
Marcus sitter bredvid mig i soffan och kollar Tintin. Det är tydligen nån frivisningsvecka på Viasat nu, så då visas det för en gångs skull lite nyare filmer på de kanalerna. Vi har ju alltid Viasat, men det är mest för fotbollens skull. Ja, jag måste ju bara kunna se Premiere League. Kan inte överleva utan det. Filmkanalerna ger jag inte mycket för!
 
Nu laddar vi inför en ny vecka! Toooodels!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Väntar på ny uppdatering idag, söndag! Om du orkar, vill och kan:-)

2012-09-16 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0